ריסוס לבניין

מה קורה ומה חשוב לבדוק שעושים ריסוס לבניין

ריסוס לבניין זאת פעולה קצת יותר מורכבת מאשר ביצוע הדברה רגילה בבית.
אני בתור מדביר במרכז לא פעם נתקל במקרים בהם פונים אליי ועדי בנינים לבקשת הצעת מחיר לביצוע הדברה אצלהם בבנין.
אמנם התחרות בתחום ההדברה בארץ היא מהקשות שקיימות כמו כמעט כל תחום אחר.
אני בטוח שכל מי שהוא תקליטן או כל תופרת של שמלות כלה תעיד שאצלה התחום הוא הכי קשה אבל יש לא מעט תחומים קשים ותחרותיים בארץ.
אני חושב שהכל מתחיל מהעניין של הגישה, אצלנו בארץ כל אחד עושה הרבה דברים במקביל למשהו מסוים בגלל קשיי המחייה שלנו.
למשל אני מכיר לא מעט אנשים שעובדים כשכירים ובמקביל יש להם עסק להפקת מגנטים לאירועים או כאלו שהם שכירים ובמקביל מקדמים אתרי אינטרנט בגוגל ולא מעט דברים אחרים.

רוצים להיכנס לי רגע לכיס ? 

אני מתכוון בקטע של לדעת כמה כסף אני צריך כל חודש ? כי אני בטוח שאני אמצא יותר מאחד או שתיים שהם במצב שלי

אז ככה ילדים ברוך השם שיהיו בריאים יש 2 

גן פרטי לכל ילד (וזה בזמן שיש לנו "חוק חינוך חובה חינם") גן עולה 2700 ש"ח 
אז יש 2 ילדים בגן שזה 5400 ש"ח אבל קיבלתי הנחה למען הכנות 
אז זה רק 5000 ש"ח בחודש גני ילדים

אחרי זה יש להוסיף לחשבון תשלום חודשי קבוע לגברת היקרה שרי אריסון (כן, היא הבעלים של בנק הפועלים)
תשלום משכנתא בגובה של 4000 ש"ח .

בואו נוסיף עלויות של חשמל + ארנונה + גז בגובה של 1200 ש"ח בחודש 
סה"כ אני עומד על 10200 ש"ח בחודש

איזה כיף !!! זה הכל ?!?!?!?

אז זהו שלא 

חלק מהקיום של כל בנאדם זה לאכול ולשתות תוסיפיו עוד 5000 ש"ח כולל מטרנה וחיתולים ועוד שאר ירקות.

בקיצור צריך לחזור הביתה עם 20 אל לפחות בחודש בשביל לחיות נורמלי.
אז זה מה שגורם לעוד אנשים להפוך להיות מדבירים וכל מיני דברים אחרים שגורמים לתחרות מטורפת.

אז מה ההבדל בריסוס של בנינים 

שמבצעים ריסוס לבניין לא מספיק רק לבוא ולרסס עם פיסטולט באזור המדרגות .
כמבצעים ריסוס לבניין יש דבר חשוב מאוד שהוא ריסוס הקיפי
כלומר צריך לבדוק שמרססים באזור שטח הבניין גם את שטחי הביוב כל תעלת ביוב צריך לפתוח אותה ולבצע ריסוס בתוך תעלת הביוב.
צריך לרסס גם בתוך ארונות החשמל, (כי הג'וקים לא מתחשמלים) אז צריך לרסס בתוך ארונות חשמל בצורה זהירה כי עדיין חומר הריסוס הוא נוזלי ועלול לגרום לקצרים.

מדביר מקצועי גם יבצע ריסוס לחדר הזבל של הבניין וגם בתוך פתח פיר המעלית ובתוך חדר בקרת מעליות וכל זה בשביל לנטרל באופן מוחלט את בעיית המזיקים בבניין.

האם ריסוס בניין אומר שלא יהיו לכם נמלים בבית ? 

ממש לא !
ריסוס בניין לא יכול למנוע מגפה של נמלים אצלם בבית או במטבח לכן אם יש לכם נמלים בבית ואתם חושבים שהם מגיעים מהבניין תבינו שלא בדיוק הגורם הישיר.
לכן כשמבעים הדברה לבניין חשוב לבצע הדברה בכל אזור שטח הבניין.

הריסוס של הבניין אפילו לפעמים יכול לגרום לנמלים להגיע אליכם לבית אם שטח הבית לא מודבר עם חומרי הרחקת ג'וקים ונמלים אז אל תתפלאו אם אחרי ביצוע ריסוס בבניין יעברו לגור אצלכם בבית נמלה או שתיים.






פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כל מה שצריכים לדעת על גידול סחלבים